fredag 13 januari 2012

Korsett

Inte den första men den första som är helt klar... :-)
Pilligt jobb för jag har klister upp till armbågarna när jag är klar men jättekul att göra!
Och det var inte det lättaste att få fast det lurviga bandet uppepå heller för jag fick limma ett par centimeter och vänta på att det torkade innan jag kunde fortsätta. Men värt besväret när jag såg slutresultatet... :-)

Har använt mig av ett embossat core'dinations-ark. Så läckert att det inte behövdes så mycket dekoration... :-)
En hjärtformad tag med grattishälsning, tre blå rosor (en mistad för att få ihop tre stycken i rätt blå nyans) och några läckra band.

Inuti lite godis och en stämpel (det är en present till en scrappande väninna)...

Material:
Papper: Core’dinations Jilly Bean Soup Collection
Stämpel: Grattis 6 från Stämpelhuset
Övrigt: Rosor, band, Glimmer Mist

:) ViNo

1 kommentar :

  1. Vivi den är helt underbar :)
    Nu har jag också skaffat en blogg! Välkommen in på en titt http://carinaskortmakeri.blogspot.com/
    /Carina

    SvaraRadera